Ga naar inhoud

byJEFF

Leden
  • Aantal items

    41
  • Berichten in chatbox

    0
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

byJEFF won de laatste dag op 11 mei

byJEFF had de meeste 'vind ik leuk' inhoud!

Community Reputatie

11 Neutraal

Over byJEFF

  • Titel
    lid

Apparatuur

  • Welke ontvanger heeft u?
    Array

Persoonlijke Informatie

  • Locatie
    Array

Recente bezoekers van dit profiel

640 profielweergaven
  1. Een leuk verhaal, maar de praktijk is vaak anders. Officiele providers knokken voor lagere prijzen en grotere winsten en de afnemer is de dupe hiervan. Zenders worden op zwart gezet of vervangen door zenders waar we helemaal niet op zitten te wachten. Voor films of sport wordt de hoofdprijs gevraagd, waarbij weer de klant de dupe van is. Dat de leveranciers van o.a. IPTV en CC lijnen vrijwel allemaal internetcriminelen zijn word door veel mensen nog niet zo ervaren. Soms heb ik het idee dat er met die criminelen toch die andere groep mee bedoeld wordt. Grt. byJEFF
  2. Het is weer tijd om de schotel te controleren. Door de hevige rukwinden zal het niet verkeert zijn om volgende week te kijken of de schotelopstelling nog in takt is. Je weet maar nooit. Grt. byJEFF
  3. Met 64-128 kbps (kilobit per seconde) kun je natuurlijk niet speken van kwaliteit. En met HD Audio is dit 320 kbps, wat een beetje in de buurt komt van een redelijke kwaliteit. Grt. byJEFF
  4. Ben vandaag toevallig bezig geweest om Ziggo te verlaten. 30 jaar geleden verplicht van centraal antenne systeem overgegaan naar UPC, jaren aan het knokken geweest i.v.m. slechte kwaliteit en uitval en uiteindelijk maar vertrokken bij die club. Na 25 jaar terug bij UPC/Ziggo en het gekloot begint weer opnieuw. Telefoon heeft nog nooit goed gewerkt (met 2 draadjes kun je de hele wereld rondbellen behalve bij Ziggo), beeldkwaliteit TV slecht, Draadloos internet zeer slecht. Al doende leert men. Grt. byJEFF
  5. En Ad...………..veel geduld. Grt. byJEFF
  6. Als Hamilton als enige in tegengestelde richting wil rijden zal het zeker geen saaie race worden.
  7. Met levenslang bedoelen de fabrikanten de gemiddelde levensduur van het apparaat (vaak 6-8 jaar) en niet de levensduur van de bezitter van het apparaat.
  8. Ben het helemaal eens met Blackbird. Ik zit helaas bij Ziggo zakelijk, nog nooit zo'n zooitje meegemaakt, zeker voor een zakelijke aansluiting. 5 minuten nadat de monteur de aansluiting in orde maakte viel het hele zaakje uit, na bellen naar de servicedienst werd mij verteld dat de monteur niet terug kon komen en dat ik maar moest wachten op een monteur die s' avonds langs ging komen, mijn vaste telefoon heeft nog nooit goed gewerkt. 1 a 2 maal per week modem resetten, en nee meneer u krijgt geen nieuw modem wat het bestaande modem is goed. Grt byJEFF
  9. Misschien toch nog niet zo gek, als ik naar GOOGLE ga en dan dit weer te lezen krijg. Uiteindelijk proberen ze elkaars inkomsten behoorlijk dwars te zitten en moeten wij als "gewone " gebruiker het gelach betalen. Klik op 'Ik ga akkoord' als u klaar bent om door te gaan naar Google Gegevens die we verwerken wanneer u Google gebruikt ⦁ Wanneer u bijvoorbeeld een restaurant zoekt op Google Maps of een video bekijkt op YouTube, verwerken we informatie over die activiteit, inclusief informatie over de video die u heeft bekeken, apparaat-ID's, IP-adressen, cookiegegevens en locatiegegevens. ⦁ We verwerken de hierboven beschreven informatie ook wanneer u apps of sites gebruikt die gebruikmaken van Google-services, zoals advertenties, Analytics en de YouTube-videospeler. Waarom we deze gegevens verwerken We verwerken deze gegevens voor de doeleinden die worden beschreven in ons beleid, zoals de volgende: ⦁ Ervoor zorgen dat onze services nuttigere en op maat gemaakte inhoud bieden zoals relevantere zoekresultaten. ⦁ De kwaliteit van onze services verbeteren en nieuwe services ontwikkelen. ⦁ Gepersonaliseerde advertenties leveren die zijn gerelateerd aan bijvoorbeeld zoekopdrachten of video's die u heeft bekeken op YouTube. ⦁ Veiligheid verbeteren door u te beschermen tegen oplichting en ander misbruik. ⦁ Analyses en metingen uitvoeren om inzicht te krijgen in hoe onze services worden gebruikt. (Ik ben wel verplicht om hiermee akkoord te gaan) Grt. byJEFF
  10. Daar zullen die laatste 10 trouwe klanten blij mee zijn. De rest hebben ze de afgelopen 20 jaar weggejaagd. Grt. byJEFF
×