Ga naar inhoud

         SatellietSupport wenst iedereen hele mooie Paasdagen. 

byJEFF

Leden
  • Aantal items

    28
  • Berichten in chatbox

    0
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

byJEFF won de laatste dag op 3 oktober 2018

byJEFF had de meeste 'vind ik leuk' inhoud!

Community reputatie

5 Neutraal

Over byJEFF

  • Titel
    lid

Apparatuur

  • Welke ontvanger heeft u?
    ET9000

Persoonlijke Informatie

  • Locatie
    Eindhoven

Recente bezoekers van dit profiel

310 profielweergaven
  1. Op zondag gratis parkeren, als je er een plaatsje kunt vinden.
  2. BVN heeft weer EPG byJEFF
  3. byJEFF

    een nieuw avontuur

    En Ad...………..veel geduld. Grt. byJEFF
  4. Als Hamilton als enige in tegengestelde richting wil rijden zal het zeker geen saaie race worden.
  5. byJEFF

    Jack russel Bullet met een Jaguar.

    En die spelen in jou achtertuin ?
  6. Wel is de beeldresolutie lager en de EPG ontbreekt.
  7. Met levenslang bedoelen de fabrikanten de gemiddelde levensduur van het apparaat (vaak 6-8 jaar) en niet de levensduur van de bezitter van het apparaat.
  8. Ben het helemaal eens met Blackbird. Ik zit helaas bij Ziggo zakelijk, nog nooit zo'n zooitje meegemaakt, zeker voor een zakelijke aansluiting. 5 minuten nadat de monteur de aansluiting in orde maakte viel het hele zaakje uit, na bellen naar de servicedienst werd mij verteld dat de monteur niet terug kon komen en dat ik maar moest wachten op een monteur die s' avonds langs ging komen, mijn vaste telefoon heeft nog nooit goed gewerkt. 1 a 2 maal per week modem resetten, en nee meneer u krijgt geen nieuw modem wat het bestaande modem is goed. Grt byJEFF
  9. Misschien toch nog niet zo gek, als ik naar GOOGLE ga en dan dit weer te lezen krijg. Uiteindelijk proberen ze elkaars inkomsten behoorlijk dwars te zitten en moeten wij als "gewone " gebruiker het gelach betalen. Klik op 'Ik ga akkoord' als u klaar bent om door te gaan naar Google Gegevens die we verwerken wanneer u Google gebruikt ⦁ Wanneer u bijvoorbeeld een restaurant zoekt op Google Maps of een video bekijkt op YouTube, verwerken we informatie over die activiteit, inclusief informatie over de video die u heeft bekeken, apparaat-ID's, IP-adressen, cookiegegevens en locatiegegevens. ⦁ We verwerken de hierboven beschreven informatie ook wanneer u apps of sites gebruikt die gebruikmaken van Google-services, zoals advertenties, Analytics en de YouTube-videospeler. Waarom we deze gegevens verwerken We verwerken deze gegevens voor de doeleinden die worden beschreven in ons beleid, zoals de volgende: ⦁ Ervoor zorgen dat onze services nuttigere en op maat gemaakte inhoud bieden zoals relevantere zoekresultaten. ⦁ De kwaliteit van onze services verbeteren en nieuwe services ontwikkelen. ⦁ Gepersonaliseerde advertenties leveren die zijn gerelateerd aan bijvoorbeeld zoekopdrachten of video's die u heeft bekeken op YouTube. ⦁ Veiligheid verbeteren door u te beschermen tegen oplichting en ander misbruik. ⦁ Analyses en metingen uitvoeren om inzicht te krijgen in hoe onze services worden gebruikt. (Ik ben wel verplicht om hiermee akkoord te gaan) Grt. byJEFF
  10. byJEFF

    Gefeliciteerd Satellietsupport!

    Proficiat met dit jubileum, Ook leuk om te zien dat er bijna dagelijks nieuwe leden bijkomen.
  11. Daar zullen die laatste 10 trouwe klanten blij mee zijn. De rest hebben ze de afgelopen 20 jaar weggejaagd. Grt. byJEFF
  12. Ik persoonlijk vindt de kwaliteit van ontvangst het belangrijkste. Het verschil tussen HD en UltraHD is erg al erg klein bij een schotel. De kwaliteit van kabelontvangst (ziggo-KPN) laat nog al eens te wensen over. Alleen jammer dat er maar één provider voor satelliet ontvangst is, deze is voor veel mensen al een reden om voor de kabel te kiezen. Grt. Jeff
×