Ga naar inhoud

Welkom Meeuw

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom Meeuw op SatellietSupport

We wensen je veel plezier en als je vragen hebt stel ze gerust.

We stellen het op prijs als je jezelf voorstelt in dit draadje.

Maak je niet teveel zorgen over de locatie waar je post, mocht deze minder geschikt zijn dan lossen we dat op!

Groetjes,

SatellietSupport

Geplaatst

Ik ben almoes alias Meeuw. Ik woon in Zuid Oost Frankrijk. Momenteel een probleem met m'n schotel en de ontvangst van bbc

zou graag weer verder kijken op astra 2e 28,2 e ? Alles geprobeerd jaren geleden gene probleem en nu klopt er niets van.

Met zo'n satelliet App satfinder ging het snel maar geen ontvangst, geen obstakels. How to check of de LNB stuk is of de reciever.

Ik kan alles wel nieuw kopen, maar wat is voor een beetje BBC kijken de  goedkoopste aanpak.

Dank voor welkom op uw forum. Meeuw ben ik als op het dak sta te krijsen of er al beeld is....

Meeuw

Geplaatst

Welkom hier op het forum Meeuw,

- Heb je de Coax aansluitingen al gecontroleerd, vooral bij je LNB buiten of die nog goed is, misschien compleet geoxideerd waardoor er geen contact meer is. Wel even de stekker van je ontvanger uit het stopcontact       om kortsluiting te voorkomen waardoor je ontvanger zeker kapot gaat.

- Als dit goed is kan je dan niet even een sattuner van iemand lenen om te checken of je eigen tuner is overleden.

- Weet je zeker dat je schotel nog goed op de Astra 28.2 staat afgesteld?

Geplaatst

Dank je Vogelaar,

Ik heb ene nieuwe LNB besteld en ga je advies volgen. Buren kijken hier RFT, en de meeste via Glasvezel.

De schotels hier zijn old skool.

De tv die ik gebruik heeft sat ontvanger erin, en de gene die ik voor richten gebruik is wellicht kapot.

Vrijdag as komt de nieuwe LNB voor HD,4K,UHD en Full hd.

Misschien ontvangt dat beter dan de al wat oudere LNB die eraf komt. Universeel HD model 101.

Ik vermoed dat die toch kapot is of out of date.

Na we gaan het zien vrijdag as,

Bedankt voor je advies, Vogelaar is ook een mooie alias vanwege de tijd die we soms op dak zitten HAHA.

Meeuw

Geplaatst

Succes met het opsporen van je probleem. :thumb:

• 8 maanden later...
Geplaatst

welkom hier :bye:

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.