Skip to content

Blackbox Pro op Chromecast?

Featured Replies

Ik overweeg om Blackbox Pro aan te schaffen, als deze app werkt met een chromecast. Ik hoop op die wijze mijn Dreambox te kunnen koppelen met mijn TV op de slaapkamer. Heeft iemand hier ervaring mee of is bekend of dit werkt?

Geen idee zwalker.

Kan je niet gewoon via google chrome je scherm delen op de chromecast?

Ik bedoel dus zonder een extra kastje aan te schaffen.

• Author

Hallo Piet,

Dank reeds voor je reactie.

Maar op de internet browser Google Chrome op mijn iPhone heb ik niet het beeld van mijn Dreambox. Met die app wél en als ik geluk heb, kan mijn iPhone dan het beeld afspelen via Chromecast op de TV op de slaapkamer. Maar ik weet niet of de app Backbox Pro het beeld kan "verzenden" naar de chromecast. Dus net als foto's van de iPhone op de TV laten verschijnen. Dat zou dan ook met Apple TV kunnen, maar dat ding kost véél meer dan een chromecast.

Heb blackbox pro op de iPhone 

Blackbox pro ondersteund casten niet.

grtz

razors

• Author

Razors,

Het woord casten had ik niet genoemd, maar dat bedoelde ik inderdaad. Jammer dat dit niet werkt, het zou een mooie en goedkope oplossing zijn voor kijken op de slaapkamer. Antennekabels trekken daar naartoe is een te grote operatie en laat ik dus achterwege.

Dank voor de reactie.

misschien is een kabel van iPhone naar HDMI een optie in combinatie met Blackbox pro?

Omschrijving Apple Lightning Digital AV Adapter

Met Apple Lightning Digital AV Adapter bekijk je de content van jouw Apple product met Lightning aansluiting op de TV. Het enige wat je, behalve de adapter, nodig hebt is een HDMI kabel.

Geschikt voor iPhone, iPad of iPod met Lightning connector.

856583?height=768&width=1024

grtz

razors

• Author

Razors, bedankt voor de tip. Dit moet volgens mij wel lukken. Ik ga over de aanschaf nadenken.

• Author

Razors,

Ik heb niet lang nagedacht. De app en de Apple Lightning Digital AV Adapter aangeschaft. Het werkt als een tierelier.
Zonder kabels alles van de Dreambox op de TV op de slaapkamer. Joepie!

Gr, Zwalker

:thumb:

grtz

razors