Ga naar inhoud

Belastingdienst

Duckje

Aanbevolen Berichten

Een man moet een verklaring afleggen bij de belastingdienst.

Hij vraagt zijn accountant om advies over wat hij het beste aan kan trekken.

“Je kunt het beste een oud versleten joggingpak aantrekken ofzo, dan denken ze ‘van een kale kip kun je toch niet plukken’”.

De man stelt dezelfde vraag aan zijn advocaat, maar die zegt: “Laat je ze niet intimideren, trek je beste pak aan”.

Verward van de tegenstrijdige adviezen gaat de man naar een van zijn vrienden die filosoof is.

Hij legt hem het vraagstuk voor en de filosoof begint eerst een tijdje dromerig voor zich uit te kijken.

“Laat me je een verhaal vertellen”, zegt hij. “Een vrouw die op het punt stond te trouwen vroeg haar moeder wat ze aan moest trekken tijdens de huwelijksnacht.

Haar moeder zei: ‘draag de meest lange flanellen jurk van je tenen tot aan je nek.

Maar toen ze dezelfde vraag aan haar beste vriendin stelde zei die: ‘doe het meest sexy nachtjurkje aan wat je hebt, doorschijnend, en met een decolleté tot onder je navel!’”.

De man zegt tegen de filosoof: “Tsja, wat moet ik hier nou mee, ik begrijp er niks van”

“Nou”, zegt de filosoof: “Luister, het maakt niet uit wat je aantrekt, je wordt toch wel genaaid!”

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.