Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

John wilde een Harley motor kopen. Hij heeft niet veel geluk, tot hij op een dag een Harley tegenkomt met een 'te koop' bord erop.

De motor ziet er beter uit dan een nieuwe, hoewel hij 10 jaar oud is. Het is glanzend en in goede staat.

Hij koopt het en vraagt aan de verkoper hoe hij het 10 jaar lang in zulke goede staat heeft gehouden.

' Nou, het is vrij simpel, ' zegt de verkoper, ' wanneer de motor buiten staat en het gaat regenen,

wrijf dan Vaseline op het chroom. Het beschermt het tegen de regen, en hij geeft John een potje vaseline.

Die avond nodigt zijn vriendin Sandra hem uit om haar ouders te ontmoeten. Natuurlijk nemen ze daar de motor.

Vlak voordat ze het huis betreden, stopt Sandra hem en zegt: ' Ik moet  je wel iets over mijn familie vertellen.' Als we eten, praten we niet.

Sterker nog, de EERSTE die iets zegt tijdens het eten moet de afwas doen. Ik ben er klaar voor.

'Geen probleem,' zegt hij.. En ze gaan.

John is geschokt. Midden in de woonkamer staat een enorme stapel vieze vaat.

In de keuken staat weer een enorme stapel afwas. Opgestapeld op de trap, in de gang, overalwaar hij kijkt hij vuile vaat.

Ze zitten te eten en echt niemand zegt iets.

Naarmate het avondeten vordert, besluit John gebruik te maken van de situatie.

Hij leunt voorover en kust Sandra. Niemand zegt iets.

Hij reikt over haar borsten en foezelt een beetje . Niemand zegt iets.

Dus hij staat op, grijpt haar, rukt haar kleren uit, gooit haar op tafel

en neemt haar, vlak voor haar ouders.

Zijn vriendin is een beetje overstuur, haar vader is duidelijk razend en haar moeder is geschokt als hij weer gaat zitten, maar niemand zegt iets.

Hij kijkt naar haar moeder. Ze heeft ook een geweldig lichaam.

Joe grijpt mama, buigt haar over de tafel, trekt haar slipje naar beneden, en neemt haar ook op de eettafel.

Ze heeft een groot orgasme, en John gaat zitten.

Zijn vriendin is woest, haar vader kookt, en mama straalt van oor tot oor. Maar toch.... Totale stilte.

Ineens is er een harde klap onweer, en begint het te regenen.

John herinnert zich zijn motor en haalt hij het potje vaseline uit zijn zak. Plotseling schreeuwt de vader.

OKAY OKAY Ik doe de verdomde afwas wel !!

• Haha 1

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.