Jump to content

Ik krijg de YouTube kanalen van Hans niet werkend

Featured Replies

Bedankt voor de mooie Hans kanalenlijst.

Ik heb alleen een vraag, om met OpenPLI 9.0.2 de Twitch en de YouTube kanalen te zien moet je de Service App en streamlinkproxy 7.6.0 geinstalleerd hebben.

De ServiceApp heb ik vanuit OpenPLI kunnen downloaden, maar de streamlinkproxy 7.6.0 App staat er niet tussen, hoe kom ik aan de streamlinkproxy 7.6.0 App?

• Author

Bedankt voor de snelle service, ik heb je ipk met DCC in mijn VU+ in de map /tmp geplaatst, maar hoe krijg ik hem nu geinstalleerd, in OpenPLI?

Ik doe het via Softwarebeheer, ga naar Menu - Plugins, hier zie je de plugin softwarebeheer staan? Open softwarebeheer en klik op "Installeer plugins lokaal"

Je krijg nu een keuze menu en kies hier /TMP ( Je had hier je IPK immers al geplaats via DCC) Installeer nu streamlinkproxy 7.6.0.ipk en herstart je box.

• Author

Helaas, softwarebeheer staat er niet tussen, en ik zie softwarebeheer ook niet in de lijst staan bij OpenPLI om te dowloaden.

Je moet dan Softwaremanager downloaden ga naar Menu-Plugins-Groen-Systeemplugins en zoek Softwaremanager en installeer het.

Nu moet er bij de Plugins Softwarebeheer staan en doe dan zoals omschreven in mijn post hierboven.

• Author

Ja, dank je man, het werkt nu, ik heb nu beeld op die Youtube kanalen.

Ik ben helemaal Happy. yeah

Mooi dat het werkt. thumb

En de Twitch kanalen gaan ook open?

• Author

Ja, die doen het ook.

Mooi.

• Author

Sinds vanmiddag gaan de YouTube kanalen niet meer open, hebben jullie daar ook last van?

Klopt helaas, hopen dat ze gauw met een oplossing komen.

En de oplossing is er, ga met DCC naar usr/lib/python3.9/site-packages/streamlink/plugins en verwijder youtube.py en plaats de youtube.py uit de bijlage terug, herstart je box en weer beeld.

Met dank aan Hans en Henk1201

youtube.zip

• Author

Thx, de YouTube kanalen gaan weer open.

@Dave Ik heb jouw draadje gesplitst van de Hans zenderlijst.

Hier op de PLI site het probleem draadje over You Tube misschien heb je er wat aan voor de gebruikers succes

https://forums.openpli.org/topic/104584-openpli-en-youtube/

Bedankt voor het meedenken, maar die hou ik al goed in de gaten.

Hier voor de liefhebbers een file met 1735 webcams.

Ik heb de file met dreamset in de lijst van Hans geplaatst en geupload naar mijn VU, en zappen maar.

userbouquet.web_cam____prenj___823.zip

• Author

Bedankt voor deze toevoeging, je heb al een avond nodig om deze lijst door te zappen.

Voor camera's van Bosnië en Herzegovina moet je in de ServiceApp Exteplayer3 inschakelen.