Skip to content

Posten Legale IPTV URL links (M3U)

Featured Replies

Zijn er mensen die directe links kunnen plaatsen van legale IPTV M3U streams zoals bijv. deze https://iptv-org.github.io/iptv/index.m3u ? En daarbij behorende directe EPG link(s) zoals deze die ik gebruik voor de Spaanse zenders https://raw.githubusercontent.com/davidmuma/EPG_dobleM/master/guiatv.xml

Nu alles vrijwel allemaal online gaat worden zijn deze links zeer interresant en daarmee ook zeer welkom.

Ik gebruik bijv. Tivimate als player die speciaal voor Android TV boxjes is bedoeld, wil je meer dan 1 stream kunnen gebruiken zul je wel Premium moeten aktiveren maar levenslang voor zo'n 30 euro zal het probleem niet zijn denk ik.

Ik zal uiteraard ook nieuwe links plaatsen zodra ik deze tegenkom dit uiteraard pas als ik deze getest heb, dode links heb je immers niets aan.

Opmerking: Tivimate is momenteel niet verkrijgbaar in de Playstore omdat deze (nog)niet voldoet aan de store regels(Maar er gaan ook geruchten dat Tivimate (tijdelijk) is verwijderd uit de Playstore i.v.m. het aankomende WK voetbal).

Heb je hier wat aan, dit komt uit de bijlage van de Hans Kanalenlijsten.

Van de video- en audio-streams zijn door Peter ook aparte bestanden gemaakt:

Audio/radio-streams: https://transponder.petervanderlaan.nl/radio.m3u

Video/tv-streams: https://transponder.petervanderlaan.nl/tv.m3u

Noot: wacht svp een paar dagen na uitkomen van deze kanalenlijst want Peter heeft even tijd nodig om de bestanden te maken en plaatsen op zijn site.
Te zien via Kodi, VLC (geen mappen) of een IPTV app zoals bijvoorbeeld IPTV Extreme (NLs, eenvoudig, geen reclame)  of TiviMate (niet voor smartphone, mooie indeling in mappen, deel alleen bij betaalde premiumversie, gratis versie doet geen update lijst).
Zie ook de app die Geoff heeft gemaakt, zie hier. Bij ‘Playlist kiezen’ klik je op ‘tv.m3u’ en de video/tv boeketten openen zich. Via ‘radio.m3u’ de audio/radio kanalen. Deze app is geschikt voor alle media, Android of iOS.
In april heeft Geoff verbeteringen aangebracht. Een aparte button om naar streams van Twitch TV en YouTube te gaan. Na het bekijken van een stream klik je rechtsboven op de X-toets om terug te gaan naar het hoofdoverzicht.
Via de nieuwe button ‘Stop Player en Kies Web-bestemming’ kan je direct naar een aantal veel gebruikte sites.

• Author

Natuurlijk heb ik daar wat aan. Maar Kodi heb ik eraf gegooid neemt gewoonweg veels te veel ruimte in beslag, daarvoor gebruik ik nu Nova Player. Kodi voor IPTV gebruiken gaat hier zo en zo niet want die wordt per direct gebokkeerd door Movistar. VLC ondersteunt helaas geen EPG iets wat ik hier onmisbaar vind. Tivimate doet het hier uitstekend en premium kost vrijwel niks, en ja het is enkel voor Android/Google TV boxjes. EPG ondersteuning is echt een gemis met de M3U lijsten die ik tegenkom, nu is EPG niet nodig voor alle zenders maar enkel de gene die je kijkt. Daarom Tivimate ook weer superhandig omdat je meerdere EPG links kan toevoegen aan je IPTV M3U lijst. IPTV Extreme heb ik geen positieve ervaringen mee en kan deze ook tegenwoordig op geen enkel device meer installeren.

Screenshot From 2026-05-27 22-27-34.png

In mijn geval is IPTV Smarters pro een betere keuze en deze kan ik alle devices installeren.

De lijst van Peter is hier zeer welkom! Hopelijk komt er ook ooit een keer een EPG voor. Ook de player van Geoff ziet er goed uit.