Skip to content

humax 5400.. z settings SD

Featured Replies

ik heb mijne oude vertrouwde Humax 5400 en de z reeks ontvangers nog eens boven gehaald en een nieuwe zenderlijstje gemaak

het zijn alleen maar DVB-S

169 TV en 65 radio zenders

zo maar he

als je ze gaat laden in je ontvanger wel jouw tuner instellingen goed zetten ... toch nog eens leuk om het oude speelgoed te gebruiken

marc.rar

Humax_Loader_Pack2.0.1.rar

Ik ben gelijk ook gaan zoeken in de stapel dozen met oude ontvangers, en ja hoor er zit ook nog een 5400 tussen, dit waren toch wel de eerste hobby bakken waar we veel plezier aan hebben beleefd.

• Author
9 minuten geleden, zei vogelaar:

Ik ben gelijk ook gaan zoeken in de stapel dozen met oude ontvangers, en ja hoor er zit ook nog een 5400 tussen, dit waren toch wel de eerste hobby bakken waar we veel plezier aan hebben beleefd.

dit zijn wel de eerste prachtige ontvangers die ook met bepaalde tool op het netwerk kon .. nulmodemkabel enz

ook handig in gebruikt deze ontvanger

• Author

Bekende plaatjes van bijna 30 jaar geleden.

• Author

nog wat oude software voor de humax 5400 en voor de 5400z plus

ook nog een loader maar daar moet je zeker niet met gaan spelen

en nog een tool

en een achtergrond beschrijving die ik nog ooit gedaan heb

Josje01 ToH3.4HoT11NLgemonteerd.zip Josje ToH3.4HoT11NL_5400Z_Plus.zip Josje01cleaner.rar Loader H208.zip Omega background beschrijving.zip Humax.5400.ToolBox.V2[ocx].Bolli-2008.zip BPSetup_V2.1.zip