Ga naar inhoud

Een kanjer van een Surinamer

Duckje

Aanbevolen Berichten

Een kanjer van een Surinamer, atletisch, gespierd, bijna 2 meter groot, om en nabij de 120 Kg zit in een café al een tijdje aan de bar wanneer er een homo binnenkomt.

De homo - vol bewondering voor de lichaamsbouw en de zongebruinde kleur van de Surinamer - neemt plaats op het stoeltje naast hem en bestelt een Bailey's.

Na enige tijd raapt hij al zijn moed bijeen, schraapt zijn keel en fluistert in het oor van de Surinamer:

"Zal ik jou eens een super lekkere blowjob geven?"

De Surinamer aarzelt geen seconde en geeft de homo een vuistslag vol op zijn neus waardoor hij van zijn barkruk valt en plat op zijn rug terechtkomt.

De Surinamer staat op en schopt de homo als een penalty de kroeg uit en verkoopt hem buiten nog een pak rammel waarna die kerel volledig uitgeteld naast een afvalcontainer achterblijft.

De Surinamer, enigszins gekalmeerd, gaat terug de kroeg in en neemt weer plaats aan de bar.

De cafébaas zegt: eh Swa, zo kwaad heb ik je nog nooit gezien, wat heeft die kerel tegen je gezegd om je zo boos te krijgen?

De Surinamer antwoordt: "Ik heb het niet helemaal begrepen, maar hij had het over een job...."

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.