Ga naar inhoud

Max Verstappen positief over keuze voor Honda

dreka

Aanbevolen Berichten

Max Verstappen positief over keuze voor Honda
Door Jeroen van Eeten - 21 juni 2018

AP-1VG7X43ZN1W11_hires_jpeg_24bit_rgb.jp
(c) Mark Thompson/Red Bull Racing

Max Verstappen heeft in aanloop van de Grand Prix van Frankrijk gereageerd op de beslissing van Red Bull Racing om volgend seizoen over te stappen naar de motoren van Honda. De Nederlander is van mening dat het de juiste keuze is om in 2019 met de Japanners in zee te gaan.

“Gezien de prestaties en verbetering van Honda dit jaar, ziet het er goed uit. Het moet in elk geval niet slechter zijn dan nu. Ik denk dat we alleen maar beter kunnen gaan. Honda heeft het qua vermogen nu al goed voor elkaar bij Toro Rosso. Ik geloof erin en het team ook”, laat de Red Bull-coureur weten.

Met Honda heeft Red Bull ook meer mogelijkheden. “Honda werkt alleen met Red Bull en Toro Rosso en zal de motor om de auto heen ontwerpen, dat is goed nieuws. Ook is geld geen probleem. Je kunt gewoon door blijven ontwikkelen, zonder dat ze zeggen: ja, dit is toch wel iets te duur hoor.”

Verstappen denkt niet dat het besluit om over te stappen naar de krachtbron van Honda gevolgen heeft voor dit seizoen. Hij verwacht niet dat Renault nu minder hard gaat werken voor Red Bull “Ik denk niet dat Renault zo is. We gaan er samen het beste van maken. Ik verwacht niet dat zij dingen voor ons gaan achterhouden.”

Bron https://www.grandprixradio.nl/2018/06/21/max-verstappen-positief-over-keuze-voor-honda/

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.