Ga naar inhoud

Hülkenberg kijkt uit naar thuisrace: "Genieten van elk moment"

dreka

Aanbevolen Berichten

Hülkenberg kijkt uit naar thuisrace: "Genieten van elk moment"

321166.jpg

Nico Hülkenberg kijkt uit naar de Grand Prix van Duitsland, die na een jaar afwezigheid weer op de kalender staat. Een zevende plaats namens Force India in 2014 en 2016 is het beste resultaat van de Renault-coureur voor eigen publiek op Hockenheim.

"Het is heel speciaal dat de Duitse Grand Prix weer op de kalender staat", zegt Hülkenberg in de vooruitblik van Renault. "Een thuisrace motiveert je enorm, want je bent nog vastberadener om het goed te doen voor je eigen fans. Vorig jaar hebben we het moeten missen, maar nu we terug zijn op Hockenheim gaan we van elk moment gedurende het weekend genieten."

Ook Carlos Sainz, de teamgenoot van Hülkenberg bij Renault, kijkt uit naar het tripje naar Hockenheim. "Ik ben blij dat we terugkeren naar Duitsland", reageert de Spanjaard. "Ik zie er vooral naar uit omdat we wat updates hebben, waaronder een nieuwe voorvleugel, die ons weer de snelheid moeten geven die we in het begin van het jaar hebben laten zien. Hockenheim is een circuit waar ik in het verleden heb gewonnen, het is dus een race waarvoor ik sta te popelen. Het is ook de thuiswedstrijd van Nico. Dat wordt dus speciaal voor hem, net als Spanje dat voor mij is. Het zal ons allebei helpen om dit weekend hard te pushen."

Bron https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/365937/hulkenberg-kijkt-uit-naar-thuisrace-genieten-van-elk-moment/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.