Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hier mijn Triax 110 TDS met multyrail

en deze staat zeer stabiel in de hevige wind soms

astra 1 astra 3 astra2 hotbird

triax 110.1jpg.jpg

triax 110.2jpg.jpg

triax 110.3jpg.jpg

triax 110.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst

Stevig stukkie huisvlijt, en zie ik op foto 2 nog een schotel staan?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst

ja vogelaar dat is mijn andere triax 110 TDS met diseqc motor

45°W tot 70.5°E

Geplaatst

Mooie combie, vaste schotel voor het snelle zappen, en een draaibare voor de vele andere sats.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst

Netjes gemonteerd :thumb:

Extra beugel op de muur en coax door een pijpje.

Mooi!

• Vind ik leuk 1
  • 2 jaar later...
Geplaatst

mooie opstelling vooral die versteviging van de schotel zelf met extra alumium lint  lint  heeft mijn aandacht getrokken nooit gezien. heb jij daar waar je woont daar zo veel wind dan, of is het gewoon omdat je schotel gemonteerd is naast de dakconstructie op de hoek en dat je daar rukwinden kan hebben ? Ik zie het is van 2016 de opstelling is er ondertussen iets aan gewijzigd of kapot gegaan  ?

Kheb ook precies gezien dat je duolnb's gebruikt voor wat is dat goed voor ?

Tot hoors mss

Flinstonesat

Geplaatst

ja daar heb ik wel eens straffe wind rukken daarom heb ik er een aluminium profiel tegenaan geplaatst

en ook de arm wat verstevigt ...zo blijft alles wel beter op zijn plaats staan hé

de duo lnb's dienen voor een extra tuner te voeden van signaal 

dat is goed voor opname 

dan kan je opnemen en kijken naar een andere zender 

dreambox-dvb-s2-twin-silicon-tuner-for-dm820hd-dm7080hd-dm800se-dm7020hd-dm900.jpg

72623_0_1.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst

Leuke foto's heb je laat me eens raden ken er niks van hoor maar  foto 1 is een duotunerkaart  welke in een sattelitontvangeer zit, en de tweede net hetzelfde maar als extra een coaxkabeluitgang voor aan te sluiten op tv via coaxingang van tv, is het niet ? zijn dat foto's dat je afhaalt van internet of zijn dat echte  stukken dat je thuis als reserve liggen hebt dat uit oudere sats haalt ?

Ik toon U ook eens mijn schotelinstallatie alles op de tast gedaan met een ontvanger en aansluiting op tv met twee personen 1 aan tv en ontvanger en een op de ladder aan de schotel Astra1, 2, 3 hotbird 95 % ontvangst signaal

Tot hoors mss

Flinstonesat

DSC03965.JPG

DSC03967.JPG

• Vind ik leuk 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

de groene tuner heb ik zelf in een ontvanger zitten

de blauwe is van het net als VB

• Vind ik leuk 1

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.