Skip to content

Apps worden verwijderd

Featured Replies

Gaat lekker zo, koop je een mooie TV met verschillende apps erop, wordt de een na de andere app verwijderd, Skype en HBO go.

Bij jou eigen tv vogelaar?

Is  altijd k*t natuurlijk.

Maar tv's moeten tv's blijven vind ik en dan krijg je dit gesodemieter automatisch niet.

Gebruik van mijn part een chromecast en als die niet voldoet de volgende versie van chromecast ?

Zo ben je voor een tientje of wat weer up to date.

Een tv zie ik het liefst als een monitor maar vind die maar eens een van 55inch oled ?????

• Author

Ja, bij mijn eigen TV.

Maar het is toch van de gekke, dat ze zich helemaal suf adverteren met alle mogelijkheden van de TV, incl. die geweldige apss die erop staan, en dan gaan ze vervolgens bij een software update apss verwijderen. :mad:

En tuurlijk met een chromecast vang je dat weer op, moet de betreffende app nog wel bestaan natuurlijk, HBO go is over 2 weken echt afgelopen met het stoppen van HBO.

Tis idd van de zotte.

Hbo go is voor iedereen afgelopen, dat is dan een schrale troost en daar kan LG ook niet veel aan doen.

Skype is wat anders..... als ze er mee adverteren moeten ze gewoon leveren.

Schrijf ze een brief, misschien hebben ze een compensatie regeling.

Je hebt een mooie tv lees ik nu pas in je footnote.

Philips heeft ook zoiets

https://tweakers.net/nieuws/118285/philips-geeft-klanten-die-smart-tv-functies-verliezen-amazon-dongle.html

Oudere Philips smart-tv’s verliezen hun slimme functies, klanten krijgen ter compensatie een Amazon Fire TV Stick.

Klanten met een Philips smart-tv uit 2009 verliezen op 28 december de smart-tv-functionaliteit van hun toestel. De gebruikte beveiliging met het SHA-1-certificaat wordt dan niet meer ondersteund. Diensten als Netflix en YouTube stappen over naar het nieuwere SHA-2. Het gaat om twaalf Philips-tv’s uit de high-end 8000-serie en 9000-serie.

Bezitters van zo’n tv krijgen ter compensatie een streamingdongel Amazon Fire TV Stick. Een opvallende keuze, omdat Amazon die dongel zelf in Nederland nog niet aanbiedt. De videodienst van Amazon is hier ook nog niet beschikbaar, al ondersteunt de dongel ook veel andere populaire diensten zoals Netflix. Amazons videodienst komt in december in Nederland beschikbaar.

grtz

razors

• 2 weeks later...

Inderdaad belachelijk allemaal, op mijn Samsung tv is de Foxsport go app ook al een tijdje verdwenen zonder dat je er iets over leest of hoort.