Ga naar inhoud

Hamilton: "Deze hoeveelheid punten bonus voor ons

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hamilton: "Deze hoeveelheid punten bonus voor ons.

322176.jpg

Lewis Hamilton gaat als fiere koploper in de WK-stand op vakantie. De Mercedes-coureur domineerde zondag de Grand Prix van Hongarije en vergrootte daarmee zijn voorsprong op Sebastian Vettel, die tweede werd op de Hungaroring, tot 24 punten.

"Wat een mooie dag en wat een geweldig publiek", reageerde Hamilton, die alleen bij de pitstops de leiding kwijt was aan Vettel, na de race tijdens de parc fermé-interviews. "Het team heeft fantastisch werk verricht. Toen we hier arriveerden, wisten we dat Ferrari heel snel zou zijn. Dat we dan met deze hoeveelheid punten vertrekken, is absoluut een bonus voor ons. We verdienen deze vakantie."

"Ik ben niet echt het type dat graag op het strand ligt. Ik ga activiteiten ondernemen, trainen en me klaarstomen voor de tweede helft van het seizoen", vervolgde Hamilton. "Ik ben heel blij met hoe de laatste paar races zijn afgelopen. Ik ben dus dankbaar voor het harde en doorlopende werk van het team. Ze verdienen deze vakantie allemaal en ik hoop dat ze blijven pushen."

Hamilton had het wel warm in de race op de Hungaroring. "Ik zweette, het was zo heet! Maar het is me gelukt om het te managen. Vooral het laatste gedeelte hier is zwaar", aldus de regerend wereldkampioen. "Nogmaals iedereen van het team, hier en in de fabriek, bedankt!"

Bron gpupdate

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.