Ga naar inhoud

Abiteboul reageert op kritiek Horner: "Lezen het niet meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Abiteboul reageert op kritiek Horner: "Lezen het niet meer"

301938.jpg

Renault F1-chef Cyril Abiteboul maakt zich niet druk over de uitlatingen van Christian Horner over het Franse merk tijdens de Grand Prix van Hongarije. De teambaas van Red Bull Racing haalde na de uitvalbeurt van Max Verstappen als gevolg van een defecte MGU-K uit naar de motorleverancier.

"We betalen miljoenen voor deze motoren. We verwachten een A-product, maar je kan duidelijk zien dat het dat niet is. Het is zo frustrerend, maar het is wat het is. Ik laat Cyril na de race met zijn excuses komen", mopperde Horner nog tijdens de wedstrijd op de Hungaroring in gesprek met Sky Sports.

Toen Abiteboul na de race door Motorsport.com werd gewezen op de woorden van Horner, antwoordde hij: "Sinds 2015 zijn onze bazen gestopt met het lezen van de dingen die Christian Horner over ons zegt. Het is heel duidelijk dat we geen zaken meer het hen willen doen. Het is voorbij." Vanaf volgend seizoen rijdt Red Bull met power units van Honda. "Een motorpartner die een flinke zak geld meeneemt zodat haar product wordt gebruikt", sneerde Abiteboul naar Red Bull en Honda. "Ik wens ze succes, meer heb ik niet te zeggen."

Bron gpupdate

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.