Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe.

Einstein vraagt hem: "Wat is jouw IQ?" "250" zegt de persoon.

Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...

Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: "Wat is jouw IQ?" "150" zegt deze persoon.

Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...

Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "100" antwoord de persoon.

Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen...

Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt wederom: "Wat is jouw IQ?" "50" antwoord de persoon.

Dus begint Einstein te praten over Hollands got Talent, The Voice, Boer zoekt vrouw... Komt er daarna nog iemand naar hem toe.

Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "10" antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: "En? Beetje naar je zin bij Feyenoord?"

• Haha 1
Geplaatst

:lol2:

Geplaatst

:hehehe:

Geplaatst

:AJAX:

Geplaatst

ik snap ‘m niet... ?

Geplaatst
16 uur geleden, BLACKBIRD zei:

ik snap ‘m niet... ?

Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?", "wat is IQ" antwoord BLACKBIRD".

Daarop vraagt Einstein hem: "En? Beetje naar je zin op SatellietSupport.nl?"

• Vind ik leuk 1
Geplaatst

:adminspoken:

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.