Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik woon in duitsland, ben niet meer een van de jongsten en bekijk al jarende Nederlandse programma via canaaldigitaal. Wegens nieuwbouw zit ik midden in de toestanden rondom installatie van mijn ontvangstmogelijkheden. Bij het googlen heb ik dan dit forum ontdekt en ik hoop me hier een beetje kennis te kunnen vergaren over alle ontwikkelingen die gaande zijn. Ik heb eigenlijk heel weinig technische vaardigheden. Hybride televisiediensten was tot voor een uur voor mee een onbekend begrip.

Geplaatst

Welkom hier op het forum Veet, :thumb:  heb je vragen of opmerkingen brand maar los.

Geplaatst

Welkom Veet en heel veel succes met je installatie.

Geplaatst

Hey Veet, Welkom!

We horen / lezen het wel als we je kunnen helpen.

Ben ook niet bezorgd of je je de vraag op de juiste plek neer typt want dat komt daarna wel weer in orde.

Viel Spaß!

Geplaatst

hallo Veet zeker en vast heel welkom hier op dit goede forum 

en als je wat wil vragen ..mooi zo 

Geplaatst

Welkom Veet,

Ik zie dat je wel verstand hebt van computers, je hebt een mac!

De rest komt dan vaak ook wel goed en anders komen we gewoon langs voor Kaffee und Kuchen!

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.