Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er loopt een matroos over de Amsterdamse grachtengordel.
Waar hij ineens op een brug een mooie jongedame op de rand ziet staan.
Hij erheen en vraagt aan d`r; ''wat ben jij nou aan het doen?''
Nou, zegt ze;'' ik zie het leven hier in dit land niet meer zitten en ik wil gewoon dood! ''

Dan heb ik wel een leuke optie voor je, zegt de matroos.
Ik ben matroos op de Holland-Amerika lijn en ik kan ervoor zorgen dat je in Amerika een compleet nieuw leven kan beginnen en het oude achter je kan laten.

Waarop de mooie jongedame zegt; ''ja lijkt me eigenlijk wel een goed idee!''
Maar , ''wat moet ik er voor doen?'' vraagt ze.
Nou, zegt die matroos,'' ik wil elke avond na m`n dienst sex met alles erop en eraan! ''

Nou denkt ze, als ik daarvoor een nieuwe toekomst kan krijgen doe ik het wel!

Zo gezegt zo gedaan, zij naar binnen gesmokkeld op die boot en helemaal onder in de boot zit het kamertje van de matroos.

Waar zij dan moet zitten tot ze aankomen in Amerika.
Er gaan 30 dagen overheen en elke avond komt die matroos van een lange dag werken z`n kamertje binnen waarna die alles met haar doet wat die maar kan verzinnen.

Op de 31ste dag gaat het echter fout.
De kaptein krijgt er lucht van dat er een vrouw verstopt is aan boord en gaat alle kamers doorzoeken!

Uiteraard vindt de Kapitein de jongedame op zijn schip.

Dus vraagt de kaptein wat is nou de rede dat je op deze boot zit?
ze legt het hele verhaal uit dat ze het leven niet meer zag zitten en dat de de matroos een oplossing voor haar had een nieuwe start in Amerika maar, dat ze wel elke dag genaaid werd door die matroos!

Hierop antwoord de Kapitein: je wordt zeker genaaid want je zit op de veerboot naar texel!

• Haha 1
Geplaatst

:shock:  :lol2:

Geplaatst

:lol2:

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.