Ga naar inhoud

Di Montezemelo walgt van gedrag Italiaanse fans jegens Hamilton

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Di Montezemelo walgt van gedrag Italiaanse fans jegens Hamilton

5b8bfbd84b98aa43e1321135787d353d53eb18a9

Voormalig Ferrari-teambaas Luca di Montezemelo vindt de manier waarop de Tifosi tijdens de podiumceremonie reageerde op Lewis Hamilton "een grote fout." Ferrari onderging een pijnlijk verlies op haar thuiscircuit, waar Hamilton er met de winst vandoor ging.

Di Montezemelo die, tussen 1991 en 2014, 23 jaar teambaas van Ferrari was, vindt dat de Engelsman niets anders dan lof verdient. "Lewis is een fantastisch kampioen, is altijd correct geweest en reed een geweldige race. Niets op af te dingen. Hoe de Ferrari-fans reageerden maakte me dan ook erg boos."

Ook het feit dat Hamilton hulp kreeg van Bottas, mag geen invloed hebben volgens hem. "Wij hebben het ook wel eens op die manier gedaan. Met Kimi en Felipe Massa, maar ook met Barrichello en Schumacher en Irvine en Schumacher. Dus dat hoort erbij. Bottas deed niets fout. Hij deed wat hij moest doen."

"Het is logisch dat de Italiaanse fans niet tevreden waren. In het leven is het moeilijk om te winnen, maar het is nog moeilijker te accepteren wanneer je niet wint. Maar gisteren was ik niet blij met het publiek. Mercedes heeft het gewoon geweldig aangepakt en zo zou ik het ook hebben gedaan."

Bron f1 today

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.