Geplaatst 26 December, 20168 jr Dit is een oude foto reportage van 2007, maar omdat alles nog steeds perfect werkt, vind ik het leuk om het weer met jullie te delen. Gat gegraven en 1,2 kuub beton gestort, in de beton een metaal frame met 8 draadeinden. Mast strak in de lak, en klaar om op de fundering geplaatst te worden. Mast op de draadeinden geplaatst, met zowel onder als boven de plaat moeren om de mast perfect waterpas te stellen. Leuk detail, de mast staat nu ruim 9 jaar, en staat nog steeds perfect waterpas. Straatwerk weer netjes dicht gestraat. Beide motoren op de mast geplaatst, de grote motor heeft een draaibereik van 180 oost t/m 60 west. De kleine motor (actuator) is voor de inclined orbit satellieten. Motor-KM_kl1-KM 1012 H+H Mount 36V is wel verbouwd om de actuator er passend op te krijgen. Hier de Chaparral mesh 2.30 schotel op de motor bevestigd. Hier de chaparral corotor feedhorn met KU en C-band ontvangst, ook goed te zien is de blauwe servo motor om zowel horizontaal/vertikaal en links/rechts draaiende polarisatie te kunnen ontvangen. De KU wideband LNB De C-Band LNB Hier staat de schotel gericht op 78,5 oost, je kan zien dat die bijna vertikaal staat (1.3 graden) De instellingen op de Echostar7000 En toen hadden we beeld op de Thaicom 78,5 oost.
30 December, 20168 jr Gat gegraven en 1,2 kuub beton gestort, in de beton een metaal frame met 8 draadeinden. wat zijn de afmetingen van jou betonnen dek vogelaar
31 December, 20168 jr Topic Starter 21 uren geleden, omega zei: wat zijn de afmetingen van jou betonnen dek vogelaar 130 x 105 x 90 L x B x D
31 December, 20168 jr alvast bedankt dan weet ik al zeker wat ik kan doen ..volgend jaar voor deze te plaatsen
31 December, 20168 jr jawel vogelaar dit was al eens een test he ..maar moet nog de geschikte lnb erop zetten en beton enz 31 December, 20168 jr aangepast door omega
1 Januari, 20178 jr Topic Starter Op 31-12-2016 at 19:26, omega zei: en welke lnb raad jij aan Voor welke band ga je hem gebruiken??
1 Januari, 20178 jr alles als het kan laat maar horen ik heb nu een inverto maar moet ook nog een flens hebben om er op te schroeven 1 Januari, 20178 jr aangepast door omega
3 November, 20195 jr M 16 Dus je haalt 4 Draadstangen RVS ook de. Moeren he Draadstangen omplooien en vb met 8 strippen aan elkaar lassen zo dat je 1 geheel hebt in het beton
3 November, 20195 jr Ik ben me een beetje aan het inlezen. Ik heb ook al vernomen dat je er eerst enkele moeren moet opdraaien voordat je de stangen inkort met de slijpschijf. Zo kun je er eventuele bramen met behulp van de moeren afdraaien.
Maak een account of meld je aan om te reageren