Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een dom blondje heeft haar dag niet ze is zojuist ontslagen en loopt droevig naar huis, eenmaal aangekomen blijkt dat haar hele interieur weg te zijn en haar vriend is er vandoor met de buurvrouw in haar nieuwe auto..

Het blondje ziet het niet meer zitten en besluit zichzelf van kant te maken en loopt naar een hoge brug, op het moment dat ze wil springen komt de Kerstman en roept “Ho-Ho-Ho, wat gaat u toch doen?”

Het blondje vertelt het hele verhaal waarop de Kerstman antwoordt “Nou, ik weet het goed gemaakt.

Ik ben de Kerstman en ik kan er voor zorgen dat wanneer je weer naar huis gaat alles is als voorheen.

Je vriend houd nog meer van je dan eerst en een brief van je werk dat je extra opslag krijgt!” “Oh, dank u wel” antwoordt het blondje.

“Hoe kan ik u ooit bedanken?” “Nou,” zegt de Kerstman: “Het klinkt misschien een beetje raar, maar kan je me misschien pijpen?”

“Nou,” zegt het blondje “Na wat je voor me gedaan hebt doe ik dat wel.” Dus ze gaat hem heerlijk pijpen.

Als ze klaar is zegt de Kerstman: “Hoe oud ben jij eigenlijk?” Het blondje zegt: “Ik ben 25.”

Waarop de Kerstman antwoordt: “Dat je op die leeftijd nog in de Kerstman gelooft!”

Geplaatst

:lol2:

Geplaatst

:lolslaan:

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.