Ga naar inhoud

De hoeren

edbe
 Delen

Aanbevolen Berichten

Komt een man bij de hoeren, en zegt: "Ik wil gepijpt worden, maar m'n lul stinkt nogal".
zegt die hoer: "Daar begin ik niet aan, maar hier bij de toilet zit een vrouw, die wil het vast wel"
Hij naar de toiletten, waar hij aan de vrouw dezelfde vraag stelt. De vrouw knielt voor hem en haalt z'n jongeheer voor de dag.
"gadverdamme" zegt ze "hier begin ik echt niet aan, maar hier buiten bij de containers zit een vrouw, die doet het zeker".
Hij naar de containers, waar hij de vrouw aantreft. De vrouw gaat akkoord na z'n vraag en begint aan haar werk. Ze doet het goed en hij vind het geweldig, maar hij hoort van die vreemde geluiden. Hij hoort steeds "smak smak smak" en dan "krak krak krak". Hij kan het niet thuisbrengen. Als hij naar beneden kijkt kan hij het niet goed zien, want het haar van de vrouw hangt er voor.
Nadat hij is klaargekomen vraagt hij aan de vrouw wat dat nou voor geluid was.
"Ach" zegt de vrouw "Een beetje kopkaas vindt ik wel lekker, maar dan moet er wel een crackertje bij". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.