Ga naar inhoud

Ricciardo is er klaar mee: ‘Gasly mag met deze auto rijden

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ricciardo is er klaar mee: ‘Gasly mag met deze auto rijden’

Door Patrick Moeke - 29 oktober 2018

AP-1XBGS3Z1H2111_news.jpg
 (c) Red Bull Racing

Daniel Ricciardo is volledig terneergeslagen na zijn uitvalbeurt in de Grand Prix van Mexico. De teamgenoot van Max Verstappen haalde de finish niet vanwege een hydraulisch probleem.

“Ik voel me hulpeloos”, zegt Ricciardo, die voor de achtste keer dit seizoen uitviel. “Het is weer een technisch probleem met deze auto.”

Ricciardo zag zijn poleposition na een slechte start in rook opgaan. Hij werd voor de eerste bocht niet alleen ingehaald door Max Verstappen, maar ook door Lewis Hamilton. “De oefenstarts gingen het hele weekend goed, maar in de aanloop naar de race vandaag lukte het al niet meer. Er gebeuren dingen op zondag waar ik geen verklaring voor heb. Wat mij betreft mag Gasly met deze auto rijden. Ik ben er klaar mee.”

Ricciardo wordt volgend seizoen vervangen door Pierre Gasly, de Fransman die nu nog voor dochterteam Toro Rosso rijdt. De Australiër vertrekt op zijn beurt naar Renault, dat nu nog motoren levert aan Red Bull.

Bron grandprixradio.nl

Geplaatst

Wat heeft die vent een pech dit jaar, en dan te bedenken dat die naar renault gaat.

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.