Ga naar inhoud

Hamilton en Vettel onderstrepen respect met helmruil

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hamilton en Vettel onderstrepen respect met helmruil.

image.png.f467c0ecb3e4b13b265ebaba50beea1e.png

Lewis Hamilton en Sebastian Vettel hebben na de Grand Prix van Abu Dhabi een helmruil gedaan om het respect dat ze voor elkaar hebben te onderstrepen.

"Dit is een eervol gebaar voor coureurs. Dit is de grootste vorm van respect die we als rijders kunnen hebben. De helmen zijn onze shirts", trekt Lewis Hamilton de vergelijking met het shirtje ruilen in het voetbal. "Geweldig werk dit jaar, het was echt een genot om tegen je te racen", zegt de Brit tegen Sebastian Vettel bij het helm ruilen.

Vettel maakt Hamilton een compliment voor het behalen van de wereldtitel. "Vijf kampioenschappen, dat is een geweldige prestatie. Ik hoop je er echter van meer te weerhouden", lacht de Ferrari-coureur. "Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een helm ruil", aldus Vettel. Dat geldt ook voor Hamilton. "Je hebt een smal hoofd, dus ik kan de helm eigenlijk niet gebruiken", grapt Hamilton tot slot.

Bron gpupdate

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.