Ga naar inhoud

Regerend Formule E-kampioen Vergne langer bij DS Techeetah

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Regerend Formule E-kampioen Vergne langer bij DS Techeetah.

image.png.aa071658549f6a9f29bcae5ae001aa8f.png

Door: Mark Bremer

Regerend Formule E-kampioen heeft contractverlenging gekregen bij de DS Techeetah-formatie. Motorsport.com heeft vernomen dat het om een tweejarige deal gaat, te beginnen tijdens de E-Prix van Ad Diriyah van dit weekend.

De 28-jarige Vergne is sinds het begin van het derde Formule E-seizoen verbonden aan Techeetah, het team dat momenteel acteert als fabrieksteam voor DS. De coureur schreef vorig jaar het kampioenschap op zijn naam toen de renstal nog met materiaal van Renault reed.

“Ik ben DS Techeetah enorm dankbaar dat ze altijd in me geloofd hebben en dat ze vertrouwen in me hebben”, zei Vergne. “Dit is de laatste seizoenen mijn team geweest en het is fantastisch om deze samenwerking voort te zetten. We hebben de afgelopen seizoenen veel bereikt, onder andere het winnen van de rijderstitel. Iedereen is hongerig voor meer. We streven naar meer succes en het verlengen van deze samenwerking is daarvan het begin.”

André Lotterer is ook in 2018/2019 de teamgenoot van Vergne bij DS Techeetah. De coureur begint dit weekend in Saudi Arabië aan het tweede van zijn driejarige contract. 

Met medewerking van Alex Kalinauckas.

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.