Ga naar inhoud

Vandoorne wil stappen maken in Marrakesh: "Snelheid is veelbelovend"

dreka

Aanbevolen Berichten

Vandoorne wil stappen maken in Marrakesh: "Snelheid is veelbelovend"

image.png.8c56f1a4bcf8fcef4d16d3594339e52f.png

Stoffel Vandoorne maakt zich op voor de tweede ePrix uit zijn carrière. In Marrakesh hoopt de sympathieke Vlaming de volgende stap in het Formule E-project van HWA te kunnen zetten.

Vandoorne gaat in Marrakesh op jacht naar zijn eerste punten in de elektrische raceklasse, nadat hij tijdens zijn debuutrace werd teruggeworpen door technisch malheur en een vroege touché. Vandoorne liet qua pure snelheid wel zien uit het goede racehout te zijn gesneden, maar kon dit tijdens de race niet verzilveren met een puntenfinish. "Daardoor hadden we na dat weekend ook wat gemende gevoelens. Maar op zich was onze snelheid tijdens de training - of eigenlijk tijdens het hele weekend - wel veelbelovend. Met dit in het achterhoofd kijk ik uit naar Marrakesh."

Het maakt ook dat Vandoorne nog altijd veel vertrouwen in het HWA-project heeft en gelooft in hun progressie. Na een drukke periode met zijn McLaren-afscheid en het Formule E-debuut nam hij even gas terug in Miami, om het seizoen dit weekend met een volledig opgeladen batterij te kunnen vervolgen. "Dit circuit is volledig nieuw voor mij, terwijl sommige andere coureurs hier al wel ervaring hebben. Maar ik heb nog steeds vertrouwen. We kunnen bouwen op onze ervaringen uit Riyadh en ik ben ervan overtuigd dat onze prestaties in deze race al significant beter zullen zijn."

Bron Motorsport.com
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.