Jump to content

Featured Replies

Hallo .

Vraagje heeft iemand  beeld op Nasa UHD 4 K ,volgens King of sat is deze verplaatst op 8-1-2019 naar de onderstaande transponder, maar geen beeld helaas ook geen ontvangst op deze Frequentie of gecodeerd , maar wordt als FTA aangeboden.Knipsel.thumb.JPG.32f6bf9bf56557c3537af8b61cb014e3.JPG

Na de frequentie gescand te hebben , komt , geen Kanalen  gevonden.

Groetjes dreka

net gescand, bij mij vind hij NASA 4K niet eens????

grtz

razors

Daar was ik vorige week ook naar op zoek.

Ik dacht met een scan deze wel weer te vinden maar helaas.

Ik kreeg hem ook niet gevonden.

• Author

Ik heb de vraag ook even op Sat4all gezet , misschien komt de oplossing daarvandaan.

Groetjes dreka

Ook niet gevonden maar wél op de radiokanalenlijst :  TP 10.727 (H)  30.001 Nasa TV UHD 

https://www.lyngsat.com/tvchannels/us/NASA-TV-UHD.html

grtjs ,  rudi

• Author

Het rare is dat Travel XD 4k wel beeld geeft 78% ,op 10727 H DVB2  8psk 3/4 en de andere zenders niet , 0% ook via de radio zenders helaas geen beeld.

We geven niet op , anders als het weer wat beter wordt , eens met een andere schotel kijken of het wil lukken, wat ook nog kan is de LNB. maar ben nog niet in staat om het dak op te klimmen. hieronder de foto van www,Flysat.com en Kingofsat.net.Knipsel.thumb.JPG.a3c9d6d7cc1f8a9fdff1ba984d6f6054.JPG

10727 H
DVB-S2/8PSK
HEVC
30000 3/4 Eutelsat w        Viaccess5.0
318-11100
HB-13E
40-53 dBW
NASA UHD
on
FunBox UHD w    257 48 Eng 4601
HEVC/UHD
NASA UHD w    357 358 Eng
359 Eng
4602
HEVC/UHD

TravelXP 4K

w    457 458 Eng

4603
HEVC/UHD

• Author

Dank je wel Omega , er is wel wat maar er zijn ontvangers die hem wel weergeven , en ontvangers die niet willen, of toch een LNB probleem , die zit nu net te hoog, even wachten tot het beter weer wordt , al denk ik niet dat het daar aan ligt omdat TravelXP 4K wel werkt op dezelfde Frequentie.

Op Sat4all zelfde probleem , bij de ene wel bij de andere niet.

We zoeken verder.

Het rare is dat ,als ik bij king of sat kijkt via dreamset Travel XP 4K niet werkt , dus misschie even op een Nieuwe lijst van HAns wachten.

Groetjes dreka

De 2 andere zenders zijn betaal zenders 

en dan moet je ook een abo hebben voor deze te kunnen zien 

nasa tv 4k 20190123000058.png

Nasa tv 4k UHD  heeft ook nog een andere naam 

Nasa 4k 0190123_125159159.png

• Author

Raar de Nasa 4k niet wel de TravelXP 4K , ik ga vandaag eens kijken , wat ie doet op de PLI image , ik heb zelf de OpenATV , ik laat het weten.

Bedankt Omega.

• Author

Helaas ook geen beeld , dan toch maar even wachten , is niet anders.

Na een scan staan er twee nasa uhd in de lijst.

Die ene stond in m'n bouquett en diegene die werkt stond er niet in.

Nu dus wel en beeld :applaus:

anders misschien eens alle zenders van Nasa verwijderen 

ontvanger terug rebooten en dan die eens terug inscannen .. is ook een optie 

• Author

Je gaat dingen doen die eigenlijk niet nodig zijn , maar Piet je hebt op de frequentie gescand, 13 oost 10727 H 30000 dvb-s 8psk.

Ben opnieuw aan het flashen alles eens even opnieuw erop zetten.

Groetjes dreka

• Author

Ik denk zelf dat mijn LNB net niet 100% staat , de frequentie  10727 H 30000 zit aan de buiten kant van de Hotbird , en ik denk dat ik daardoor ,op deze frequentie geen ontvangst heb , even wachten op beter weer, komt goed.

Groetjes dreka