Jump to content

Featured Replies

Hallo ik heb hier een oproepje en ik wil graag iemand helpen aan de Nederlandse tv zenders. Zoals iedereen al weet kan je sinds de nieuwe wet in de europese unie ook de tv zenders mee nemen naar het buitgenland. Daarom wil ik graag een poging doen om iemand te helpen.

Ik heb zelf de televisie app van Canaal digitaal, en ik zal graag de televisie acounts van Canaal digitaal willen ruilen voor de televisie app van proximus. Ik maak zelf geen gebruik van de televisie app van canaal digitaal, dus u kan de televisie app voledig gebruiken op alle aparaten in Belgie. Voor mij gaat het puur om de televisie app van proximus omdat we graag voor de jongens thuis de televisie zender van studio 100 in huis willen hallen, in in Nederland hebben wij geen toegang op de digitale tv ontvanger van proximus.

Verder er is nog iets waar je wel om moet denken. Na 90 dagen moet de televisie app van proximus tenminste 1 uur gebruikt worden op het Belgische netwerk. Dat geld ook voor de televisie app van canaal digitaal. Ik zou dan zeker tenminste 1 keer per maand de televisie app van Canaal digitaal opstarten en een uur laten draaien. Deze maatregelen zijn nodig omdat de europese unie wilt dat je maximaal 90 dagen gebruik kan maken van je televisie abonement buiten je eigen land. 1 maal dat de televisie apps binnen de 90 dagen wordt gebruikt in je eigen thuisland, dan kunnen de apsp daarna weer gebruikt worden buiten Belgie en Nederland. Ik zal dan 1 keer per maand de app van proximus aan zetten nachts als ik naar bed ga.

Verder de app van Canaal digitaal heeft alle openbaren en comerciele zenders van Nederland, en ik ben ook berijd voor de eerste week proef mijn abonement weg te geven tegen proximus. Ik heb ook het grootste paket via de app van Canaal digitaal. Verder kan je de tv app van  Canaal Digitaal ook gebruiken met Chromecast, en alle programmas 7 dagen terug kijken. Naast Canaal digitaal kan je ook nog in de plaats voor kiezen voor NL ziet, je kan dan op alle aparaten ook live alle Nederlandse zenders ontvangen.

Met grote belangsteling kijk ik uit op een mooie samenwerking tussen onze tv paketen. Vroeger had ik ook een goeie vriend gekent uit Belgie, en we hadden jaren samen het televisie kaartje geruilt van Canaal digitaal tegen tv Vlaanderen. 

Mijn email adres: ramonvanharten@hotmail.com

Met vriendelijke groeten

Ramon van Harten

download.jpg

tv.png