Ga naar inhoud

Plooij commentator tijdens derde trainingen, Mol pitreporter

dreka

Aanbevolen Berichten

Plooij commentator tijdens derde trainingen, Mol pitreporter.

image.png.4c275531f04bbef7db48bb79901558c8.png

Olav Mol neemt aankomend Formule 1-seizoen de rol van pitreporter op zich tijdens de derde vrije training op zaterdag. Jack Plooij voorziet deze oefensessie dan van commentaar. Zo heeft Ziggo Sport bekendgemaakt.

"We willen de kijker dit seizoen weer iets extra's bieden", laat Mol weten. "Ik wil vanuit de pits de technische details laten zien en zal ook interviews afnemen. Ik heb een cameraman bij mij en kan razendsnel schakelen met Jack, die vertelt wat er allemaal op het circuit gebeurt."

Mol doet net als andere jaren wel gewoon het commentaar bij de kwalificaties en races. Plooij is dan weer pitreporter. Eerder werd al duidelijk dat voormalig Formule 1-coureur Giedo van der Garde dit jaar niet terugkeert als co-commentator naast Mol, nadat hier vorig jaar een paar keer mee was geëxperimenteerd. Rick Winkelman blijft het commentaar verzorgen bij de eerste en tweede vrije training op vrijdag.

Mol en Plooij komen dit jaar ook met een speciaal programma voor het YouTube-kanaal van Ziggo Sport, genaamd 'De donderdag in…' Mol: "Daarin behandelen we de laatste nieuwtjes en zie je wat er allemaal op de donderdag gebeurt rondom het circuit."

Bron gpupdate.net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.