Ga naar inhoud

Dvb-c tuner voor mutant hd2400

Youto

Aanbevolen Berichten

Voor mijn mutant hd2400 zoek ik 1 of 2 dvb-c tuners. Deze zijn niet meer in de winkels verkrijgbaar. Dus als iemand er één of nog liever twee heeft en deze niet meer gebruikt wil ik deze graag over nemen. Ik kan ze ook eventueel ruilen voor dvb-s tuners. Ik kan ze persoonlijk komen ophalen dus hoeft er niets te worden opgestuurd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo . Youto

Ik heb geen 2 DVB-C tuners los . maar wel een Mutant HD 2400 met 2 kabel en 2 sat tuners staan , misschien is dit wat voor je .

Ik hoor het wel.

Groetjes dreka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag, dreka. Ik ben blij dat er meegedacht word maar toevallig heb ik vandaag via iemand op het openpli forum twee kabel tuners toegestuurd gekregen. Dus ik heb nu wat ik wilde. Maar toch bedankt voor je aanbod. Mvg, youto. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het hier in z'n werk gaat maar dit topic mag dicht/afgesloten/gestopt/verwijderd worden. Of zo iets, dank voor t de medewerking. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.