Ga naar inhoud

Verstappen woedend op Vettel en Renault na 'verneukte aanloop'

dreka

Aanbevolen Berichten

Verstappen woedend op Vettel en Renault na 'verneukte aanloop.

image.png.f97d659ac95cadf6f4bf655837a2e047.png

Max Verstappen heeft geen goed woord over voor hoe Sebastian Vettel en de Renault-coureurs hem passeerden terwijl de rijders zich opmaakten voor een laatste snelle ronde in de kwalificatie. De Nederlander kon zich zodoende niet meer verbeteren, waardoor hij zondag vijfde staat op de grid in China.

"We bleven gewoon netjes achter elkaar, maar op een gegeven moment kwamen Vettel en de twee Renaults voorbij, dus ze verneukten mijn hele aanloop", tierde Verstappen na afloop van de kwalificatie voor de camera van Ziggo Sport. "Het is een ongeschreven regel dat je elkaar gewoon volgt. Maar dat maakt niet uit. Vanaf nu ga ik hen ook verneuken in de kwalificatie."

Volgens Red Bull-coureur had er meer in gezeten. "Absoluut, maar als je geen tweede run kunt doen dan houdt het op. Maar de auto voelde wel goed aan." De Limburger hoopt de coureurs die boven hem zijn geëindigd in de kwalificatie zondag onder druk te kunnen zetten in de race. "Ik denk dat we er qua snelheid gewoon bij zitten. Het wordt een interessante zondag, denk ik."

Bron gpupdate.net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.