Ga naar inhoud

Verstappen benadrukt: "Ik geloof in dit project"

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Verstappen benadrukt: "Ik geloof in dit project.

image.png.ff61b3cd0dd10bea72c82a07f468d300.png

Red Bull-baas Helmut Marko zei onlangs dat hij bang is om Max Verstappen te verliezen, omdat het team op dit moment niet over een winnende auto beschikt. Geconfronteerd met de uitspraken van de Oostenrijker laat de Limburger weten dat hij vertrouwen heeft in het project Red Bull-Honda.

"Natuurlijk zijn we bang dat Max ons gaat verlaten", zei Marko in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport. "Op het moment staat er maar één auto op de grid waarmee gewonnen kan worden en die is van Mercedes. We hebben een stap gemaakt en onze performance is beter geworden, maar we zijn nog steeds niet snel genoeg om races te kunnen winnen."

Afgelopen zondag won Lewis Hamilton de Grand Prix van Canada, geholpen door een tijdstraf van vijf seconden voor Ferrari-coureur Sebastian Vettel. Het fabrieksteam van Mercedes is hierdoor nog altijd ongeslagen in 2019. Verstappen kwam als vijfde aan de finish op het Circuit Gilles Villeneuve, zijn minste resultaat tot dusver dit seizoen, na eerder twee derde plaatsen en vier vierde plekken te hebben behaald met de Honda-aangedreven RB15.

"We weten allemaal dat het beter moet, maar ik heb vertrouwen in het project dat we samen met Honda zijn aangegaan", reageerde Verstappen na afloop van de Grand Prix in Montreal op de uitspraken van Marko. "We moeten gewoon hard aan het werk om onze performance te verbeteren en dan zien we wel hoe het in de komende races gaat. Als we iets meer vermogen krijgen en de auto iets beter in balans weten te brengen, dan is de situatie gelijk heel anders."

Bron gpupdate.net.

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.