Ga naar inhoud

Bizar: Grosjean hangt held uit en verjaagt inbrekers uit eigen huis

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bizar: Grosjean hangt held uit en verjaagt inbrekers uit eigen huis.

image.thumb.png.9fce61ddbad268c930d3a9da19884acf.png

Romain Grosjean kennen we als Formule 1-coureur van Haas. Volgens zijn vrouw is hij 's nachts echter ook een held, waarmee ze echter doelt op het feit dat haar man twee inbrekers verjoeg.

Romain Grosjean lag allicht nog wakker van zijn nulscore in de Grand Prix van Canada, toen hij een vreemd geluid in zijn huis hoorde. Toen hij op onderzoek ging, zag de Franse Zwitser twee mannen die via zijn raam probeerden in te breken.

"Ze renden weg toen ik de gang op kwam. Niet het fijnste gevoel om dit mee te maken, maar iedereen is veilig. De kinderen hebben er gelukkig ook niets van meekregen en dat hoop ik zo te houden", zo laat hij via Instagram weten.

Ook zijn vrouw Marion was blij met de nachtelijke daden van haar echtgenoot. "Normaal geloof ik niet in van die uitspraken dat coureurs helden zijn. Ze redden de wereld niet, maar ze verrijken hem. Na vannacht vind ik mijn coureur echter wel een held", liet ze optekenen.

Knipsel.thumb.JPG.32cd46d7cc3f4cb77902be0750af6fc4.JPG

Bron racingnews365.nl

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.