Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
NSR

snel iets gemaakt

Aanbevolen berichten

Nou moet ik zeker de aftrap nemen hier he":laugh:

vandaag niet veel tijd om te koken, moest snel snel snel, iedereen hier moest vandaag nog ammel weg

vlug wat groentes gewokt wat ik in huis had. uien ,paprika, tomaat, obergine, corgette ..beetje olijfolie....alleen wat peper vanwege mn cholesterol:biggrin:

basmatierijst in huis....lukt bijna altijd, kippebouljon blokjes bijgedaan ipv zout....krijg je ook een wat gele kleur in je rijst

vanuit de vrieser zo'n doos kibbeling (voorgebakken) van de lidl.:thumb: in de oven 20 min op 200 graden....wel op bakpapier anders krijg je shit

snel wat babi pangasaus gemaakt met blikje tomaat puree, water, zoete ketjap beetje, knofllook ,gember enz, die zakjes van conimex ook goed ,heb ik er ook bijgendonderd

rijst opscheppen , groentes erbij, vis erlangs, saus uit het panneteje erover en klaar

dus..........we eten

WhatsApp Image 2019-10-07 at 17.05.15.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

en ik heb nog honger...:happy1:

WhatsApp Image 2019-10-07 at 17.10.18.jnp.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En vogelaar wat heb jij gegeten!! vertel.!! gaat me geen flikker aan zeker..lol:gierend:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spruiten met gekookte aardappels, een slavink en een heerlijke kippenpoot. :shock:

En nee, ik heb er geen foto van. :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook lekker:swinging: nou lekker uitbuiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

Log in om dit te volgen