Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tokoroko

Amber Kortzorg is nieuwe presentatrice van Kassa

Aanbevolen Berichten

Medianieuws

Amber Kortzorg wordt vanaf 2020 de nieuwe presentator van BnnVara’s consumentenprogramma Kassa. Ze vervangt Brecht van Hulten, die het tv-programma de afgelopen negen jaar presenteerde. Ook het vaste programmaonderdeel De Kassa Belbus krijgt een nieuwe presentator. Sahil Amar Aïssa.

Amber Kortzorg is nieuwe presentatrice van Kassa Sahil Amar Aïssa neemt het stokje dan over van Renze Klamer. Het nieuwe seizoen van Kassa is vanaf 11 januari iedere zaterdag om 19.05 uur te zien op NPO 1.

Amber Kortzorg is sinds 2017 in Kassa te zien als presentator van De Belbus. Begin 2019 nam ze een aantal maanden de presentatie van het studioprogramma voor haar rekening. Vanaf het nieuwe jaar wordt ze het vaste gezicht van het programma.

Amber: "Ik vind het een enorme eer Kassa te mogen overnemen van een ervaren presentator als Brecht. De verantwoordelijkheid die hierbij komt kijken is spannend, maar ik heb zin dit avontuur aan te gaan samen met een fantastisch team van getalenteerde collega's.

Aan een aantal thema's besteed ik graag extra aandacht binnen Kassa, waarbij duurzaamheid en gezondheid voor mij bovenaan staan. Ik kijk ernaar uit in januari te beginnen.

Foto: Annemieke van der Togt
Voordat het nieuwe seizoen van start gaat zendt de omroep op 4 januari om 19.05 uur te zien op NPO 1 de Belbus Special uit waarin wordt teruggeblikt op de afleveringen van 2019. [Radio.NL]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie meid is het !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ken ik nie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

Log in om dit te volgen