Ga naar inhoud

Social Deal wint Loden Radioleeuw 2019


tokoroko
 Delen

Aanbevolen Berichten

Social Deal wint Loden Radioleeuw 2019

Medianieuws

Het bedrijf Social Deal heeft de Loden Radioleeuw, de prijs voor het meest irritante radiospotje van Nederland, gewonnen. Dat werd zaterdagmiddag bekendgemaakt in het programma Radar op NPO Radio 1. Reisorganisatie NRV eindigde op een tweede plek, Kruidvat werd derde.

Social Deal wint Loden Radioleeuw 2019 Luisteraars ergeren zich vooral aan het geschreeuw in de radioreclame.

Daarnaast winden meerdere mensen zich op over de toon waarop de woorden 'Schat, je weet toch?!' worden uitgesproken. In totaal brachten 6727 mensen hun stem uit, daarvan ging 38 procent naar Social Deal volgens AvroTros.

NRV op twee
NRV eindigde op de tweede plaats met 34 procent van de stemmen. Kruidvat, dat met name vanwege de stem van actrice Hadewych Minis werd genomineerd, eindigde derde met 28 procent van de stemmen.

Social Deal wint Loden Radioleeuw 2019

Afgelopen maandag kreeg de tv-commercial Haribo met 51 procent van de stemmen de Loden Leeuw 2019. In de studio waren ook Hornbach en Lampdirect aanwezig, zij kregen te horen dat ze de 'prijs' niet gewonnen hebben. Marijke Helwegen werd maandagavond verkozen tot irritantste BN'er in een reclame. [Radio.NL]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.