Ga naar inhoud

Ziggo en KPN hebben trouwe tv-abonnees


tokoroko

Aanbevolen Berichten

Ziggo en KPN hebben trouwe tv-abonnees

Nederlanders geven hun huidige leverancier van tv-diensten een ruime voldoende. Het rapportcijfer is in 2019 zelfs licht gestegen.
 
Ziggo KPN abonnee
Foto ANP

Nederlanders zijn erg tevreden over hun provider, zo blijkt uit onderzoek mediatoezichthouder Commissariaat voor de Media (CvdM). Het gemiddelde rapportcijfer dat tv-aanbieders zoals Ziggo, KPN, Canal Digitaal en T-Mobile krijgen, is 7,7. Een jaar geleden was het gemiddelde cijfer 7,5. Consumenten vertrouwen in hun huidige leverancier van tv-diensten: meer dan tachtig procent is het afgelopen jaar niet van aanbieder gewijzigd. Meer dan 53 procent koopt al zes jaar of langer bij dezelfde aanbieder tv-diensten.

 

Cordcutting

Verder ziet CvdM geen grote verschuiving van traditionele lineaire naar online tv. In het afgelopen jaar heeft zeven procent van de Nederlanders het traditionele abonnement opgezegd en zijn als cordcutters verder door het leven gegaan. Het CvdM concludeert uit de onderzoeksresultaten dat nieuwe manieren van tv-kijken wel in opmars zijn. Jonge kijkers gebruiken vooral de mix van traditionele-, on demand- en sociale media-diensten. Oudere kijkers houden het over het algemeen alleen bij traditionele tv.

Bron@TotaalTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.