Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb ik weer pffff:

Vandaag tijdens het rijden met mijn motor moest ik uitwijken voor een hert, verloor de controle over mijn motor en belandde in een greppel en kreeg ik een zware slag tegen mijn hoofd.

Versuft en verward kroop ik uit de greppel naar de kant van de weg toen een
glanzende nieuwe cabriolet stopte met een heel mooie vrouw die vroeg: “Ben je oké? "

Toen ik opkeek, merkte ik dat ze een laag uitgesneden decolleté droeg, om voor te sterven . . .

"Ik denk dat het goed gaat," antwoordde ik terwijl ik mezelf aan de zijkant van de auto optrok om een kijkje te nemen.

Ze zei: “Stap in en ik breng je naar mijn huis, zodat ik die wond kan schoonmaken en je hoofd kan verbinden. "

"Dat is aardig van je," antwoordde ik, maar ik denk niet dat mijn vrouw het leuk zal vinden als ik dat doe!

"Oh, kom nu, ik ben verpleegster," hield ze vol. "Ik moet kijken of je niet meer schrammen hebt en ik behandel ze dan op de juiste manier. "

Nou, ze was echt mooi en zeer overtuigend. Een beetje bibberend en zwak, stemde ik toe, maar herhaalde: "Ik weet zeker dat mijn vrouw dit niet leuk zal vinden."

We kwamen aan bij haar huis dat op slechts enkele kilometers afstand lag, en na een paar flinke borrels en het verband, bedankte ik haar en zei: "Ik voel me al veel beter, maar ik
weet dat mijn vrouw echt van streek zal zijn, dus ik kan nu maar beter gaan. "

"Doe niet zo gek!" zei ze met een glimlach, terwijl ze haar blouse losknoopte en showde
de mooiste borsten die ik ooit heb gezien.
“Blijf een tijdje gezellig bij mij”.
“Ze hoeft er toch niets van te weten”.
“Trouwens, waar is ze? “

"Ik denk nog steeds in de greppel bij mijn motor." ??

Geplaatst

:lolslaan:

Geplaatst

:gierend:

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.