Ga naar inhoud

Manager

Duckje

Aanbevolen Berichten

Een verkoper, een boekhouder en hun manager lopen tijdens hun lunchpauze even de stad in en komen op een rommelmarkt terecht. Ze vinden er een fraaie oosters uitziende lamp. De verkoper neemt de lamp op en wrijft erover met zijn mouw.

Ineens komt er een geest uit de lamp. Hij zegt: “Niet schrikken heren! Ik ben een goede geest en ik vervul graag uw wensen. Normaal gesproken mag iemand drie wensen doen, maar in dit geval lijkt het me eerlijk dat elk van jullie één wens doet."

“In dat geval”, zegt de verkoper, “zou ik graag de rest van mijn leven met op het strand van Aruba willen zitten, omringd door een hele troep mooie vrouwen”

De geest knipt met zijn vingers en met een plof verdwijnt de verkoper in het niets.

“Amai”, zegt de boekhouder, “in dat geval wil ik graag met mijn geliefde voor de rest van mijn leven op een zonnig landgoed in Zuid-Afrika willen zitten.”

De geest knipt met zijn vingers en met een plof verdwijnt ook de boekhouder in het niets.

De geest kijkt nu naar de manager en vraagt hem wat zijn wens is.

Briesend zegt die: “Zorg ervoor dat die twee klojo's na het einde van de middagpauze onmiddellijk weer op kantoor zijn!”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.