Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een man in een luchtballon is verdwaald.

Hij laat de ballon wat zakken en ziet een vrouw op de grond lopen.

Hij roept haar toe:'ik heb vrienden van mij beloofd over een uur bij hun te zijn,maar ik heb geen idee waar ik nu ben.

De vrouw roept terug: 'U bevindt zich in een ballon op 10 meter hoogte boven de begane grond .

U zit tussen de 51 en 52 graden noorderbreedte en tussen 5 en 6 graden westerlengte.

U bent informaticus zegt de man.

Inderdaad ,maar hoe weet u dat vraagt de vrouw.

'Wel' zegt de man,U heeft een perfect technische uitleg gegeven,maar ik weet niet wat ik er mee moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik ben.

Ik alle eerlijkheid, U hebt mij bovendien nog eens kostbare tijd doen verliezen.

En U bent zeker manager neem ik aan? antwoord de vrouw.

Klopt hoe weet U dat?

Wel U weet niet waar u zich bevindt,noch waar u naar toe moet.Een grote massa lucht heeft u hier naar toe gebracht waar u nu bent.

U heeft een belofte gedaan waarvan u geen idee had hoe u die moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan ,uw problemen oplossen.

Het feit is dat u nu in dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden,alleen is het nu ineens mijn fout!

Geplaatst

:doos::applaus:

Geplaatst

:lolslaan:

Geplaatst

:lol2:

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.