Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tokoroko

Webwinkel Goedkoper.nl belooft beterschap na klachtenregen

Aanbevolen Berichten

Webwinkel Goedkoper.nl belooft beterschap na klachtenregen

Kassa-430x332.png

Webwinkel Goedkoper.nl erkent tegenover het consumentenprogramma Kassa dat er problemen zijn geweest bij de levering van bepaalde producten, omdat die via een externe leverancier geleverd moesten worden. Goedkoper.nl gaat nu werken met één leverancier in plaats van veel verschillende leveranciers.

Kassa ontving regelmatig klachten en ook op Klachtenkompas en Trustpilot doen bijna dagelijks gedupeerden hun beklag. Van matrassen tot thermosflessen tot zaklampen, ze werden allemaal niet geleverd. Veel consumenten besloten daarom om de bestelling te annuleren en wilden hun geld terug. Dit duurt voor sommigen al meer dan een half jaar.

De eigenaar, Michel Budel, blijkt een oude bekende van Kassa. Budel is namelijk ook de eigenaar van de online reisaanbieder TravelBerry. Dat bedrijf organiseerde tripjes naar Disneyland Parijs, maar die gingen vaak op het laatste moment niet door.

Onder druk van de publiciteit hebben enkele gedupeerden hun geld teruggekregen.

Bron@Emerce.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

Log in om dit te volgen  

×