Ga naar inhoud

Martien Meiland terug met Cash or Trash vanaf maart bij SBS6

tokoroko
 Delen

Aanbevolen Berichten

Medianieuws Martien Meiland terug met Cash or Trash vanaf maart bij SBS6

De kijkcijfers waren erg goed. Daarom start SBS6 toch met een tweede seizoen van het tv-programma 'Cash or Trash' met Martien Meiland. Vanaf begin maart ontvangt en begeleidt hij opnieuw mensen vanuit het hele land bij de verkoop van hun bijzondere objecten.

Martien Meiland: “Ik voel me als een vis in het water tussen al die mooie spullen. Zoals een salontafel uit Paleis Soestdijk, die echt door de koninklijke familie gebruikt is.

Wat zou zoiets nou waard zijn denk je dan en is daar animo voor onder de handelaren? Ook wordt er een James Dean filmposter aangeboden. Zou hij echt zijn? En ik merk dat veel verkopers het programma nu kennen. Dus er wordt goed onderhandeld!

In de afleveringen zijn de meest uiteenlopende items afgestoft voor de verkoop. Zo wil Tania haar antieke vibrator van de hand doen en krijgen de handelaren een muntenschuiver van de kermis aangeboden.

En lukt het verkoper Yves om de vintage cola-automaat van zijn opa te verkopen? En lopen de handelaren warm voor een crew jasje van de Rolling Stones of een Indonesische fietstaxi.

De eerste uitzending van 'Cash or Trash' met Martien is dinsdag 3 maart om 21.30 uur wekelijks te zien bij SBS6. [Radio.NL]
Foto: Wessel de Groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
 Delen

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.