Ga naar inhoud

Dit was het 538 Nieuws met Henk Blok (audio)

tokoroko

Aanbevolen Berichten

Medianieuws

Nieuwslezer Henk Blok heeft vrijdagochtend afscheid genomen van Radio 538. Om 10 las hij zijn (voorlopig) laatste bulletin. Blok neemt vanwege gezondheidsredenen een sabbatical.

Dit was het 538 Nieuws met Henk Blok (audio)Blok kondigde begin mei zijn tijdelijke vertrek aan.

De nieuwslezer kampt al 15 jaar met de ziekte sarcoïdose en wil, nu hij nog redelijk fit is, waardevolle tijd doorbrengen met dochter en vrouw.

Uiteraard werd er vrijdagochtend uitgebreid afscheid genomen van Blok. Zo kwam Davina Michelle live een aangepaste versie zingen van Michael Jackson’s ‘Ben’, de favoriete plaat van Blok. En ook Peter Heerschop deed een afscheidswoordje.

Om half 10 nam Blok al uitgebreid afscheid van het ochtendteam. Daarbij bedankte hij het hele team, maar ook de luisteraars. “Het is niet te beschrijven hoeveel mooie cadeaus en reacties ik heb gehad van luisteraars toen ik bekend had gemaakt dat ik er even tussenuit zou gaan”, aldus Blok.

En dat ga ik nu dus doen. Ik stop voorlopig even met het laten uitkomen van een jongensdroom. Ik pak m’n pet, ik druk m’n snor voor hier dank en hou het gewoon gezellig.

omdat afscheid in de studio niet mogelijk was, namen zijn collega’s van Talpa Network met een daverend applaus afscheid via een videoverbinding van de nieuwslezer.

Blok was jaren nieuwslezer bij de 538 Ochtendshow. In 2003 begon hij met nieuws lezen bij het programma ‘Evers Staat Op’. Sinds 2019 maakte Blok onderdeel uit van het vaste team van ‘De 538 Ochtendshow met Frank Dane’. [Radio.NL]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.