Ga naar inhoud

538-deejay Igmar Felicia betrokken bij ongeval

tokoroko

Aanbevolen Berichten

Medianieuws

Voor Igmar Felicia is Hemelvaartsdag uitgelopen op een drama. De deejay van Radio 538 raakte weer betrokken bij een ongeval, waarbij een vrouw op de intensive care belandde. Zelf raakte de deejay gewond aan z’n knie.

538-deejay Igmar Felicia betrokken bij ongevalMet hemelvaart een dagje een scooter gehuurd om het lekkere weer te vieren”, schrijft Felicia op Instagram.Tot zover nog niets aan de hand, maar op de terugweg gaat het helemaal fout.

Ik zie een tegenliggende fietser aankomen, maar het blijkt een elektrische fiets te zijn die dus twee keer sneller aankomt dan ik had gedacht. Een inschattingsfout met een frontale botsing tot gevolg.

De botsing heeft diepe indruk gemaakt bij de deejay. “De schrik in de ogen van de fietster vlak voor de aanrijding, de klap, het geschreeuw. Ik voelde me zo schuldig dat ik eigenlijk alleen maar bezig kon zijn met de toestand van de vrouw die ik aanreed (Tineke).

Beiden moesten mee met de ambulance naar het ziekenhuis. “Tineke heeft gebroken ribben, een gekneusde nier en scheurtje in haar lever. Ze moet zelfs op de IC blijven, ik houd het bijna niet meer van schuldgevoel en medeleven. Zelf moet een diepe wond op m’n knie gehecht worden en zitten er botsplinters van m’n knieschijf in de wond.

Foto: 538 (onder)

Aanvankelijk wilde Felicia het voorval niet delen op social media. “Het is namelijk best een pittig verhaal en meer iets voor mezelf en Tineke. Tot ik na een week bij Tineke kom, ze is gelukkig goed herstellende en mag weer thuis zijn. ‘Deel het!’ Moedigt ze me aan. Ze werkt zelf bij Slachtofferhulp en verwerkt, hoe ironisch, trauma’s bij ongelukken.

‘Laat zien hoe je een ongeluk ook kunt oplossen door goed met elkaar in gesprek te gaan i.p.v. elkaar uit te schelden of te beschuldigen. Ook al voel je je zo ontzettend schuldig zoals jij doet, het is en blijft een ongeluk en ongelukken gebeuren nou eenmaal.’ .

Felicia zelf is ook nog wel even zoet mjet zijn knie.“De wond is lelijk gaan ontsteken en zal eerst goed moeten gaan helen, daarna gaan we kijken naar hoe de knie er verder uit komt.” [Radio.NL]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.