Ga naar inhoud

Roelof Hemmen: Henk Blok niet meer terug in ochtend 538

tokoroko

Aanbevolen Berichten

Roelof Hemmen: Henk Blok niet meer terug in ochtend 538

Medianieuws

Henk Blok zal niet meer terugkeren als nieuwslezer in de ochtendshow op Radio 538. Dat stelde zijn opvolger Roelof Hemmen zondag is het programma De Perstribune op NPO Radio 1. Blok neemt een sabbatical vanwege gezondheidsredenen.

Roelof Hemmen: Henk Blok niet meer terug in ochtend 538Omdat het om een sabbatical gaat, gaan veel mensen er vanuit dat Blok later weer terugkeert op zijn vertrouwde stek.

Hier is een misverstand over, maar ik ben de nieuwslezer in de ochtendshow”, verklaarde Hemmen. “Henk zal niet meer op die positie terugkeren.

Henk is wel in dienst bij Talpa en hij zal zeker terugkeren bij Talpa,” vervolgt Hemmen. Maar wat de rol van Blok in de toekomst zal zijn is nog onduidelijk.

Volgens Hemmen is het de bedoeling dat hij het nieuws blijft lezen tijdens de 538 Ochtendshow met Frank Dane. “Het is mijn intentie om zo lang mogelijk te blijven en dat is ook de intentie van 538.

Afgelopen week was hij voor het eerst te horen als nieuwslezer in de ochtend op 538 en dat is hem goed bevallen. Maar ook met de reacties van de luisteraars was Hemmen blij.

Want dat zijn natuurlijk de luisteraars en dat doet er echt toe. Die waren positief. En dat vond ik best fijn om te lezen en te horen. Want je komt toch opeens op de plek van Henk te zitten. Die immens populair is en ik ben daar dan opeens. Ik had me ook kunnen voorstellen dat mensen zouden zeggen ‘wie is die koekenbakker?, we willen Henk’ en dat gebeurde niet." [Radio.NL]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.