Ga naar inhoud

Rámon Verkoeijen keert binnenkort weer terug op 3FM

tokoroko

Aanbevolen Berichten

Rámon Verkoeijen keert binnenkort weer terug op 3FM

Medianieuws

3FM-deejay Rámon Verkoeijen is binnenkort weer op de radio te horen. Dit maakte hij maandagochtend bekend via Instagram. “Verheug me er op!” aldus de deejay die met Mark van der Molen een avondprogramma gaat maken op NPO 3FM.

Rámon Verkoeijen keert binnenkort weer terug op 3FMVerkoeijen zit sinds december thuis met een burn-out. In april liet hij al doorschemeren dat het weer beter met hem ging, en die stijgende lijn zet zich flink door.

Na een tijd van iedere dag moe op staan, donkere dagen, geen fut om iets te doen, heb ik steeds meer energie om mijn dagen mee te vullen! Het gaat de goede kant op en dat vind ik fijn te kunnen zeggen.

Langzaamaan ga ik weer eens richting de radio studio van 3FM, dit zal allemaal rustig aan zijn hoor. Rustig aan zal ik samen met Mark weer te horen zijn op 3FM, in de avond van 19-21 uur”, aldus Verkoeijen. [Radio.NL]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.