Ga naar inhoud

KPN stapt in bedrijfstelevisie


tokoroko

Aanbevolen Berichten

KPN stapt in bedrijfstelevisie

33284570151_1c9cf9fa24_c-430x400.jpg

KPN introduceert Zakelijke TV in KPN EEN MKB, waarmee MKB-bedrijven bij de receptie, in de kantine of in horecagelegenheden informatie en programma’s kunnen tonen.

Uit marktonderzoek in opdracht van KPN blijkt dat 48 procent van de MKB-bedrijven geen televisie heeft, maar hier wel in geïnteresseerd is. Ze willen de schermen bijvoorbeeld gebruiken om dagelijks via een eigen kanaal informatie te tonen aan medewerkers en bezoekers.

Met Zakelijke TV krijgen bedrijven de mogelijkheid om interactief tv te kijken, ze kunnen programma’s pauzeren, opnemen en terugspoelen. Ook kunnen gemiste uitzendingen teruggekeken worden.

KPN biedt tekenfilms om de kinderen in de wachtkamer van de huisarts bezig te houden, videoclips op de schermen in de sportschool en natuurfilms in de wachtruimte van de dierenarts.

Ook is het mogelijk om eigen video’s of informatiepagina’s te laten zien of een tekstbalk onder in beeld te laten lopen. Op deze manier worden bezoekers geïnformeerd over de openingstijden gedurende de zomervakantie of personeel over de nieuwste corona-maatregelen.

Voor elk beeldscherm is een abonnement (vanaf 13,50 euro per maand, exclusief eventuele kortingen) en een HD tv-ontvanger nodig. De ontvanger ter waarde van 70 euro wordt voorlopig gratis geleverd, samen met een afstandsbediening. Per beeldscherm is 8 Mbit/s bandbreedte nodig voor HD-kwaliteit.

Foto KPN

Bron@Emerce.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen



Nu Aanmelden
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.