Ga naar inhoud

Ziggo heeft zeurende storing bij online dienst Ziggo GO


tokoroko

Aanbevolen Berichten

Ziggo heeft zeurende storing bij online dienst Ziggo GO

Een groep Ziggo-abonnees heeft sinds enkele dagen last van een zeurende storing bij gebruik van de online tv-dienst Ziggo GO.
 
 

Ziggo heeft zeurende storing bij online dienst Ziggo GO

Ziggo levert aan alle klanten zonder meerkosten bij het abonnement de mobiele en online tv-dienst Ziggo GO. Hiermee kunnen afhankelijk van het gekochte abonnement tot meer dan 120 tv-zenders live op pc, laptop, tablet en smartphone bekeken worden. Verder kan met Replay TV de meeste eerder uitgezonden programma’s van zenders behorende tot het tv-abonnement tot zeven dagen terug vanuit de tv-gids teruggekeken worden. Abonnees die bij Ziggo de abonnementsvorm Ziggo Movies & Series (X)L kopen kunnen met Ziggo GO ook naar honderden titels films en series – waaronder exclusieve content van HBO – kijken.

 

Inlogprobleem

Op het gebruikersforum van Ziggo zijn klachten van meerdere abonnees van het kabelbedrijf te lezen die sinds kort inlogproblemen ondervinden. Het gaat om een melding die in het beeld komt dat het maximaal toegestane apparaten dat gelijktijdig van Ziggo GO gebruikt maakt, is overschreden. Dit terwijl op dat moment met slechts één apparaat Ziggo GO wordt gebruikt. Enkele klanten hebben hierdoor het wachtwoord van de persoonlijke MijnZiggo-gebruikersomgeving gewijzigd. De inloggegevens van MijnZiggo worden namelijk ook voor Ziggo GO gebruikt.

 

Storing

Naar nu blijkt is dit niet nodig en hoeft niet worden gevreesd dan het account is gehackt. Het lijkt dat het om een storing binnen Ziggo GO gaat. Wie namelijk de beginpagina bekijkt, ziet enkele bewegende streams. Naar nu lijkt worden deze streams als een apart apparaat door Ziggo GO beoordeeld. Omdat deze streams blijkbaar op de achtergrond niet worden stilgezet als naar een ander tabblad binnen Ziggo GO wordt genavigeerd, kan op een gegeven moment de melding in beeld komen dat het maximaal toegestane apparaten is overschreden. Ziggo laat op het gebruikersforum weten dat naar een oplossing van het probleem wordt gezegd. In de tussentijd wordt klanten die deze storing ervaren aangeraden om het gebruikte apparaat minstens een half uur uit te zetten. Na het aanzetten kan Ziggo GO weer gebruikt worden. Wel kan in dat geval het beste direct naar een ander scherm dan het beginscherm genavigeerd worden om hetzelfde probleem met inloggen te omzeilen.

 

Bron@TotaalTV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen



Nu Aanmelden
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.