Ga naar inhoud

Lockdown: 1 op de zeven bestellingen kwam niet aan


tokoroko

Aanbevolen Berichten

Lockdown: 1 op de zeven bestellingen kwam niet aan

Postnl-430x400.png

Maar liefst één op de zeven Nederlanders kreeg één of meerdere online bestellingen nooit geleverd, zo blijkt uit onderzoek van betaaldienstverlener ICS, het bedrijf dat de creditcards van Mastercard en Visa uitgeeft.

De helft van de gedupeerden heeft inmiddels wel geld teruggekregen van de webwinkel. Een op de acht verwacht het bedrag nooit meer terug te zien.

Het is niet duidelijk of de leveringsproblemen het gevolg zijn van de extreme drukte. Met name Coolblue kampte begin dit jaar met tekorten doordat leveringen uit China stokten.

Het onderzoek werd tussen 12 maart en 31 mei uitgevoerd.

Bron@Emerce.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen



Nu Aanmelden
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.