Ga naar inhoud

Verstappen kritisch na eenzame race: "We zijn gewoon te langzaam"

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Verstappen kritisch na eenzame race: "We zijn gewoon te langzaam"

Max Verstappen scoorde zijn eerste podium van 2020, maar moest genoegen nemen met de laagste trede. Het stemde de Red Bull-coureur niet bijzonder tevreden, omdat Mercedes dominant was tijdens de GP van Stiermarken.

AP-24KXFWGBD1W11_news_cec5a7870ed110198c

Direct na de start was duidelijk dat Lewis Hamilton de regie tijdens de race stevig in handen had. De Brit bouwde gestaag een ruime voorsprong op, maar lange tijd leek de tweede plaats voor Max Verstappen wel haalbaar. Valtteri Bottas wist in de slotfase eenvoudig de tweede stek over te nemen.

Verstappen vocht als een leeuw, maar zijn Red Bull was niet opgewassen tegen de Mercedessen. "Ik heb het geprobeerd, maar we zijn gewoon te langzaam. Ik pushte maximaal en toen Valtteri me wilde passeren probeerde ik het hem nog zo lastig mogelijk te maken. Ik wist echter dat hij me de ronde erna wel zou pakken. Het was tenminste nog wat plezier in deze verder saaie race."

"Een podium is goed, maar we hebben nog volop werk te verzetten", blikte Verstappen realistisch terug.

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Lees voordat je verder gaat onze Gebruikers Voorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.